Los bericht bekijken
Oud 3 november 2011, 13:24   #16798
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Ik krijg tranen in mijn ogen van dit pathetische en verongelijkte gedram. Het is onvervalste donquichotterie zoals u tekeer gaat tegen het gegeven dat gij/ge uit de spreektaal is verdrongen. Helaas voor u is dat niet iets wat Nederland of de Nederlanders moet aangewreven worden. Het is niets minder dan een logische ontwikkeling van onze taal.
Dat zegt u wel allemaal, maar daarom is dit nog niet zo.

Een ander heel groot verschil tussen België en Nederland is de houding van Nederland tegenover Israel. Naar aanleiding van het lidmaatschap van de Palestijnen van de UNESCO ontpopt Nederland zich weer als als de lakei van Uncle Sam en kijken de Hollanders weer de andere kant op wanneer Israel zich schandalig gedraagt tegenover de Palestijnen naar aanleiding van deze kwestie.

Zo reageerde Israel weer zeer dom op dit lidmaatschap van de Palestijnen en wel als volg:
-De joodse staat schort tijdelijk de transfers van fondsen aan de Palestijnse Autoriteit op
.
-Blokkeerde een geruime tijd het internetverkeer naar de Palestijnsen gebieden.

En Nederland geeft geen kik. In tegenstelling tot België dat volmondig het lidmaatschap van de Palestijnen tot de UNESCO goedkeurde. Waarvoor een grote en dikke proficiat!

Maar wat wilt ge, Nederland heeft als Minister van Buitenlandse zaken dan ook een Nederlander van joodse origine Rosenthal, het heeft een kabinet dat gedoogd en in de feite geleid wordt door ene Wilders, die zelf ook van joodse huize is, het kabinet is geïnfiltreerd door protestanten die nog altijd denken dat Israel het 'land van de Here' is, waar geen kwaad woord over mag gezegd worden. En ten leste, Nederland is de eeuwige hielenlikker van Uncle Sam. En gelukkig zijn wij Belgen dat niet.

Triestig landje dat Holland ofte Nederland. Het land van de dubbele moraal. Laat het door mij gezegd zijn.

Laatst gewijzigd door system : 3 november 2011 om 13:43.
system is offline   Met citaat antwoorden