Los bericht bekijken
Oud 3 november 2011, 16:13   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
De vraag is waarom men dat filmpje pas 7 jaar later op het internet zet.

Mijn mening, een pak rammel op de poep door de ouders na een diefstal is beter dan een dode inbreker waarvan de familie zegt "het was toch zo'n brave".
Er zijn andere methodes, en minder geweldadige "terechtwijzingen".

Voor een 7 jarige een pets op de billen, omdat die een mars heeft meegepakt in de supermarkt kan ik me nog voorstellen.

Maar om een 16 jarig jonge vrouw af te ranselen met een riem, en nog zo dom te zijn er videobeelden van te hebben, dat is gewoon te achterlijk dat zelfs een Papuaanse kannibaal meewarig het hoofd zou schudden.

En uw eigen vrouw eenzelfde behandeling geven, da's al helemaal ziek. Vrouwen sla je gewoon niet.

Langs de andere kant, er zijn gewoon mensen die gewoon smeken voor een goeie rammeling. Mannen of vrouwen.
Maar dat doe je nog steeds niet met een riem, zweep of religieus voorgeschreven stok.
En al helemaal niet als "opbouwende actie".

Nu moet ik wel toegeven, 7 jaar na datum, en dan nog een meisje met een geestelijke achterstand, die dan nog zo'n excuus kan geven. Choreografie ergens?