Discussie: De Forumquiz
Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2004, 11:22   #16031
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
nope, daarbij wordt er meestal bewust een woord fout gebruikt, wat ik zoek is eigenlijk een beetje door onwetendheid, fout woordgebruik.
Bwa, een acrylogie is meestal toch geen volledig bewust gemaakte fout hoor, maar goed het zal dan wel een contextfout zijn zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
uw uitleg is idd uitgebreider daar niet van en nou nou was blijkbaar tevreden met de mijne
Bwa geen probleem hoor. Maar ik doelde eigenlijk op het gegeven dat het een stijlfiguur is dat zijn ontstaan dankt aan een 18de eeuws toneelstuk, maar soit genoeg gezeurd.
Ik ga de zaak nog wat verergeren door te zeggen dat Dies gelijk heeft.

Dat was bovendien ook nog eens wat ik zocht, ( http://www.fun-with-words.com/malapropisms.html ) alleen ik had te lang doorgewerkt, en ik ging er min of meer van uit dat Oriana het wel goed had en ik wou gaan slapen en zag veel tekst dus tja... allemaal geen excuses en mea maxima culpa... nu goed, het is gepasseerd, misschien kunnen we het punt overslaan (of pak er een van mij en steek het bij Dies )... Zie maar, ik leg me neer bij gelijk welke beslissing (behalve uitsluiting van de kwis of verbeurd verklaren van mijn score ...

Excuses, and may the kwis be with you.

[size=1]goeiemorgen iedereen ook[/size]
nou nou is offline