Los bericht bekijken
Oud 3 november 2011, 17:09   #71
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Zal wel ****. Gisteren nog intiem genoten van al die dode joodse jongetjes? Volgens mij wind dat u op.

De enigste reden waarom suqar_7loe het opneemt voor het meisje is omdat haar vader een amerikaanse rechter is en zo de VS vertegenwoordigt.

Moest het een palestijnse rechter zijn dan was het meisje een hoer dat gestenigd moest worden.
Kinderen zien gedood te worden wind me niet op. Dat is meer uw ding.

Dat ik het opneem voor Palestijnen is mijn keuze. Ik sta achter hen en kan hen goed begrijpen wanneer ze de zionisten terug aanvallen. Helaas sneuvelen er vooral onschuldige burgers maar ja, in een oorlog is zoiets nu eenmaal 'normaal' Dat maakt van mij nog altijd geen 'kindermoordenaarsteunster'. Het siert je trouwens niet om dit in elke draad te betrekken. Ik val bepaalden onder jullie ook niet lastig met postings als 'Breivikverheerlijker' want nochtans waren er een pak die Breivik heel goed begrepen. Mij goed hoor, zolang ge mij maar niet lastig valt met uwe zeik is het oké.

Dat ik het opneem voor dit meisje is normaal. Alleen ongedierte neemt het op voor die rechter. Van kinderen blijf je met je fikken af.

En de dag dat een Palestijnse man zo'n frats zou uitsteken zou ge mij nog steeds de dochter zien verdedigen. Mannen verdedigen doe ik heel weinig

En nu genoeg tijd verspilt aan je leugenachtige beschuldigingen.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 november 2011 om 09:16.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden