3 november 2011, 22:44
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AveMaria
Als nationalist vind ik dat alle vreemde culturen, vreemde godsdiensten en alle vreemdelingen op dezelfde manier aangepakt moeten worden. Niet 1 bevolkingsgroep, religie gaan viseren.
--den Max--
Beste Max, ik heb vernomen dat je motto is "Alles voor Vlaanderen, Vlaanderen voor Kristus" wel beste Max, ikzelf ben een jonge man die aan het studeren is in het seminarie! Ik samen met mijn mede-studenten heb voorgenomen dat we na onze wijding tot
Priester gaan zorgen voor de arme mensen, zonder onderscheidt van cultuur, Ras of godsdienst in naam van kristus!
Als gij opkomt voor Jezus van Nazareth dan moet je stoppen met al die flauwe kul! Denk jij nu echt dat er voor
Kristus vreemde bestaan, he! Als jij dan toch zo’n goede kristenen bent? Heb ja dan nog nooit gehoord van de
Parabel van de barmhartige Samaritaan? Of heeft meneer den voorbeeldige kristenen zijne gewijde geschiedenis
Nog nooit gelezen? Dus stop met die ketterij en bekeert uw tot het ware christendom! Het christendom van liefde en trouw, een christendom waar geen plaats is voor nationalisme, trots en andere ketterij!
|
Ik neem aan dat je niet in België studeert, want hier zouden ze termen zoals 'bekeren' en 'ketterij' niet gebruiken.
|
|
|