Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk
Misschien omdat u niet begrijpt over wat het gaat.
|
En U springt nu over de rand van dezelfde ravijn, alleen aan de overkant.
Citaat:
|
U bent juist het perfecte voorbeeld dat een mening vormt op basis van krantenkoppen en eerste indrukken ipv naar de achtergrond te zien.
|
Bingo. LMaar U gaat ook uit van hetzelfde.
Citaat:
|
Ga maar eens naar een ziekenhuis om te zien wat echte mishandeling is.
|
Geen probleem.
Citaat:
|
Misschien moet je maar iedereen ineens aanklagen die ooit eens een stamp onder de kont hebben gegeven bij hun kinderen. Dat is ook mishandeling volgens uw definitie.
|
Ik geloof niet dat Suqar_7loe een artisjokje is. Een hypocriet die openlijk enige disciplinaiore acties tegenover nageslacht veroordeeld, maar toch zelf de harde hand hanteerd.
Citaat:
|
Maar ik zie u anders geen commentaar geven op de moeder. Ze deed nochtans hetzelfde als de man. Of is volgens uw definitie de vrouw altijd het slachtoffer?
|
Er is tot nu toe weinig aanleiding gegeven om de moeder per se in't visier te nemen.
Mijn persoonlijke mening is dat je kinderen niet op die manier kan opvoeden.
Als 1 klap mij voor de rest van mijn leven al bij kan staan, als stevige jongeman, hoe gaat een afranseling als dat dat meisje meer leren dat het recht van de sterkste(nochtans mijn stokpaardje) haar beter voorbereid op't leven
Die "vader", of "rechter" is niet meer of minder dan een achterlijke troglodiet, en de wraakactie van de jongedame en haar choreografen geeft dat alleen een extra dlmensie. Het recht van de sterkste kan ook uitgedrukt worden in het recht van de sterkste groep. Is dat nu het recht van het sterkste leger, het recht van de best veelbelovende partij, of van de grootste groep dorpsidioten...
In dit geval is het simpel. Domheid word bestraft.