Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324
Je vergelijkt appels met peren. Daneels heeft zelf niets misdaan en Vangheluwe zijn zaak is verjaard + hij zal zoiets niet meer opnieuw doen.
Overigens is 250 per uur rijden veel gevaarlijker voor de samenleving.
|
Alsof je zelf een homo bent met pedofiele trekken. Enkel zij praten de wanddaden goed van vernoemde priesters of minimaliseren deze. Gezond is het alleszins niet te vermelden "hij zal zoiets niet meer doen". WTF? Daarom moet hij maar vrij rondlopen? Wat als een snelheidsduivel zegt: ik zal dit nooit meer doen? Gaan we hen dan geen boete meer geven?
U bent precies zelf een pedo, U toont in uw 3 zinnen alle signalen. Omdat iemand zegt dat hij het nooit meer zal doen, moeten we het maar laten. U deelt die mening duidelijk. En omdat ik kinderen heb, zal ik door het pedofiele in u te herkennen ook weinig respect voor u tonen in de toekomst!
Ik denk dat een kind traumatiseren voor het leven veel erger is dan 250km/h te rijden. Maar goed, U bent nu openbaar tentoon gesteld als pedofiel. Te danken aan jezelf.
Anyway, on topic: 250km/h rijden is gevaarlijk. Ja, en dan?
Mijn punt is net, zoiets vinden ze direct met alle middelen terwijl er pedo's vrij rondlopen. Een snelheidsduivel wordt hier sneller berecht dan een pedo. En dat is echt wel een probleem.