Los bericht bekijken
Oud 14 november 2011, 08:18   #2
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Hier al enkele reacties van lezers.

10/9
Jacques Gilis DIEPENBEEK, 14 november '11 om 08:10 Ongepast?

Normaal zou de organisatie een ticket moeten geven voor de volgende editie.Zij hebben de ontvangsten voor de verkochte tickets toch nog op hun rekening staan.Zoals wij toen ,onmiddelijk na 18 augustus via allerlei mediakanalen hebben vernomen zouden de artiesten en bands geen vergoeding vragen.De opstelling van de podia enz... zijn verzekerd en de verzekeringen zullen betalen of betaald hebben.Op hun beurt eisen zij terug van het rampenfonds,want het ongeval werd erkend als ramp.Chocri en organisatie zullen toch ook met winsten hebben gerekend,dus die winsten zijn gerealiseert.Na aftrek van de mogelijk niet verzekerde kosten....heeft boer Jordens zijn geld gekregen??? is er voorzeker nog een heel stuk van de ontvangsten beschikbaar.
ID=1124058 / GEBRUIKER=339415
9/9
Lieve Aap SINT-LAMBRECHTS-HERK, 14 november '11 om 08:05 Ongepast?

Als die Chokri Mahasinne het recht heeft om alleen aan "de toekomst van zijn festival" te denken (en de opbrengsten ervan) , dan hebben de gedupeerden het recht om aan hun geld te denken. Moedig van die festivalgangers om de Omerta, geforceerd door een bevriende pers, een procureur en 318 politici te willen doorbreken.
ID=1124055 / GEBRUIKER=948419
8/9
John Bosnon HASSELT, 14 november '11 om 07:52 Ongepast?

Ze brengen mij ook op zo'n idee hoor. Heb 'hard' genoeg gewerkt voor enkele overpriced tickets, die achteraf vrij waardeloos bleken. Ik ben mijn geld kwijt, PKP is zijn inkomsten kwijt maar voor zulke gevallen kunnen zij verzekeringen afsluiten. Hebben ze dat niet gedaan? Jammer voor hen, maar dat maakt mijn rekening niet. En of men dat geld uiteindelijk wel of niet terugkrijgt: de dodelijke slachtoffers komen er helaas niet mee terug.
ID=1124046 / GEBRUIKER=1188686
7/9
Tamara De Hondt HEUSDEN (LIMBURG), 14 november '11 om 07:46 Ongepast?

het is ieder zijn recht om er mee verder te gaan,het is heel erg wat er gebeurd is en natuurlijk kan er niemand aan doen!Maar er zijn mensen die er lang voor moeten sparen en hard voor moeten werken om zo een festival te mogen meemaken en vind dat iedereen het recht heeft om zijn geld terug te vragen of zelfs eisen! je gaat me niet wijs maken dat ze dit niet kunnen terugbetalen,als je al ziet wat voor prijzen ze maken voor verteer end,ronduit schandalig. dus vraag me af wie er hier een profiteur is en profiteerd van deze miserie????niet de gewone mens hoor,geloof me maar die dikke mannen zullen al lang hun centjes terug hebben!!!
ID=1124041 / GEBRUIKER=1266912
6/9
melissa dautzenberg HEPPEN, 14 november '11 om 07:41 Ongepast?

Ik begrijp beide reacties heel goed... ik zou zelf ook mijn geld niet terug vragen maar er zitten jongeren bij die wsl een heel jaar hebben zitten werken en sparen gewoon voor een ticketje PP te kopen! Kan er wel inkomen dat ze dan hun zuurverdiende centjes graag terug hebben... Maar langs de andere kant, de organisatie kan er ook niet veel aan doen natuurlijk...
ID=1124038 / GEBRUIKER=1166925
5/9
I K BOORSEM, 14 november '11 om 07:36 Ongepast?

Alsjeblieft zeg!!! schandalig gewoon!!! Waar zijn die in godsnaam mee bezig!!! Stop er toch gewoon mee en laten we gewoon hopen dat het de volgende jaren niet meer gebeurt, maar zoals al zovele keren gezegd is, niemand kon dit weer voorspellen! waarom moeten sommige zo achterlijk doen!
ID=1124033 / GEBRUIKER=441094
4/9
wesley van beers KERMT (HASSELT), 14 november '11 om 07:34 Ongepast?

Langs de ene kant hebben ze gelijk, langs de andere kan "Wie denkt nu alleen aan geld als er zoiets is gebeurd?"
ID=1124032 / GEBRUIKER=449932
3/9
J Kenis LANAKEN, 14 november '11 om 07:28 Ongepast?

De mensen hebben het recht op terugbetaling en hun actie is dan ook volledig gerechtvaardigd. Bovendien hoeft een faillissement niet het einde van Pukkelpop te betekenen. Feitelijk is Pukkelpop een financiële succesformule die volgens mij na een faillissement kan overgenomen worden door andere privé investeerders. Chokri Mahasin heeft als hoofd van het bestuur een zware management fout gemaakt door het festival niet ook tegen dergelijke rampen te verzekeren en om geen clausules in de contracten met de groepen in te bouwen dat er geen betaling van gages kan zijn in geval van overmacht.
ID=1124029 / GEBRUIKER=9318
2/9
Gert Boelen DIEPENBEEK, 14 november '11 om 07:17 Ongepast?

ze moesten zich één voor één schamen om zoiets te doen. Voila ik heb gezegd
ID=1124024 / GEBRUIKER=95961
1/9
dirk welkenhuysen ZONHOVEN, 14 november '11 om 06:56 Ongepast?

Geef ze eens ongelijk? **** is wie hier aan lijkenpikkerij doet en wie geeft de man daar een forum toe? Ik zou zeggen genoeg is genoeg.
ID=1124017 / GEBRUIKER=33690