Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
ik moet hen daarvoor niet vergeven, ze deden toen het juiste. Ik heb ze het hen echter nog altijd niet vergeven dat ze hem er opnieuw ingestoken hebben, die stekker, om in een situatie te komen die in feite nog erger is dan het moment waar ze hem eruit hebben getrokken.
De VLD maakt zich dus compleet belachelijk. Al die straffe verklaringen die ze nu afleggen haast elke dag in de pers, bewijzen dat alleen maar. Ze gaan weer meestappen in een verhaal waar ze een volledig andere richting uitgaan dan ze willen, dus ze voelen al de electorale nattigheid.
En nu kunnen ze er niet meer uit, of de afstraffing is er onmiddelijk... Ik zou niet graag in de schoenen staan van De Croo, want het zal niet mooi worden
|
Als zelfs N-VA nu pleit voor steun aan de lopende regering uit noodzaak dan kan je moeilijk stellen dat Open VLD ongelijk had om te onderhandelen.
Volg het nieuws een beetje. Een goede vertrekbasis is de volgende column:
http://opinie.deredactie.be/2011/11/...ek-onvermogen/
Ik begrijp niet dat je nog altijd je overtuigd blijft dat Open VLD in het verhaal van EDR zou stappen.
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.