Los bericht bekijken
Oud 15 november 2011, 09:12   #776
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Dat is het enige, Paulus.
Citaat:
Dat is de deal Paulus.

Ik vraag u om halfweg te komen, meer niet.

U liegt, u provoceert, u geeft de feiten verkeerd weer en u hangt de hypocriete schijnheilige uit door u voor te doen alsof u de hand zou uitsteken, terwijl u mij in werkelijkheid bedreigt.

Ik licht toe wat ik zeg.

U zegt:
Citaat:
Maar ik wil u halverwege tegemoet komen.
Stop met stropoppen te gebruiken en mensen andere meningen in hun schoenen te proberen schuiven.
En gezien ge zoveel problemen hebt met deze stijlfiguur zal ik het u in het vervolg op een andere manier duidelijk proberen maken.

Deal?
Dat zijn dus tenminste twee dingen die je van me vraagt terwijl je het nu hebt over "het enige".

Ik moet stoppen met stropoppen te gebruiken én mensen andere meningen in hun schoenen te schuiven.

Aangezien ik geen van beide doe, is dat een heel smerig voorstel, want daarop ingaan staat gelijk aan toegeven dat ik deze praktijken zou hanteren.

Volgens mij weet jij niet eens wat een stropopredenring is en ligt dit gebrek aan kennis aan de oorzaak van uw insinuerende beschuldigingen. Dat is een toegeving van mijn kant, want ik ga er van uit dat je de term onopzettelijk verkeerd gebruikt terwijl ik ze nochtans al diverse keren heb toegelicht in verschillende threads.

Daarop volgt een discussie over wat nu eindelijk een stropop is. Daarbij volg ik uw redeneer methode en speel er op in, om uiteindelijk te stranden hier:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663

Maar dan wil je er plots niet meer op doorgaan. U wijst mij niet op fouten die ik zou maken, u weerlegt mij niet, u reageert er zelfs niet meer op.
Doe ik dan al eens al die moeite... Mooi is dat.

Feit is echter, dat ik geen stropopredeneringen gebruik.

Stop dus met me daarvan te beschuldigen en nog erger, me te bedreigen door verder te gaan op een manier die ik liever niet heb, met name het vervalsen van mijn quotes.

Ik moet uw verkeerde uitleg over wat een stropop is aanvaarden of u zit aan mijn quotes te foefelen. Dat is volgens u, mijn keuze en mijn beslissing..(?)

Ik noem dat een dreigement van een slechte verliezer. En zoals je zeker gezien hebt, vindt mening meelezer dat ook en nog erger zelfs.

Het tweede wat je me in de schoenen schuift is dat ik de mening van andere verkeerd zou weergeven.

Maar ik doe dat niet. Ik geef mijn mening weer, vanuit mijn visie. Het verschil ik kijk op de dingen, zit 'm in het verschil van visie.

Dat verschil in visie werd ook heel uitvoerig uitgelegd, gefundeerd vanuit wikipedia met alles erop en er aan.

Maar de persoon in kwestie, Artisjok dus, blijft zweren bij haar onhoudbare kijk op de dingen, die zij heeft van horen zeggen...

Kijk maar eens goed:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=418

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=578

Ik stap dus niet mee in haar kijk op het moslim-zijn. "Van horen zeggen" weegt nu eenmaal niet op tegen wikipedia, als fundament van een stelling.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2011 om 09:30.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden