Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Waarom zijt ge dan zo bang om die gegevens te registreren?
Angst dat ze gaan aantonen dat ge fout zijt?
|
Ik ben helemaal niet bag, waarom zou ik dat zijn? Maar ik toonde al aan dat dit gewoon geen zin heeft omdat de groepen daders te divers zijn, je moet dus per groep andere zaken onderzoeken, waarom negeert u steeds dat u dit al uitgelegd kreeg en daar niet op reageerde? Ik gaf het voorbeeld van gezinshereniging en alleenstaande moeders.
Nog eens keertje? Bijvoorbeeld;wannneer blijkft dat van origine Marokkaanse jongeren oververtegenwoordigt zijn als dader, moet je nagaan of één of beide ouders eerste generatie zijn die via gezingvorming binnenkwamen, wanneer van origine Vlaamse jongeren oververtegenwoordigt zijn moet ne kijken naar éénoudergezinnen, met al of niet werkende ouder?
Bovendien moet er steeds een controle groep zijn, daarom eerst registreren en daarna pas iets onderzoeken, hoe vaak moet dit nu nog herhaald worden ?
Wanneer je niet inhoudelijk kunt weerleggen is dat gen probleem, maar stel dan niet steeds dezelfde vraag en beweer niet steeds dezelfde zaken die al weerlegd werden.