Los bericht bekijken
Oud 18 november 2011, 10:57   #378
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Er is weer een boek uitgekomen dat slecht is voor de geestelijke gezondheid van sommige linkse mensen.

GAUTAM

Auteur Henk Krol: „Wat mij in het relaas van de jongen zo heeft geschokt, is die blinde haat van fundamentalistische moslims. Dit is geen aanklacht tegen de islam, ik heb geen problemen met moslims en ik heb zeker aan niemand een hekel. Maar deze mensen, het gaat ook om de vriendenkring van vader Muhammed en anderen, zijn verblind door afkeer van onze vrije maatschappij. Vrouwen in jurk of rok zijn hoeren, homo’s moeten dood, het Westen is in alle opzichten verderfelijk.”

Tegelijkertijd geniet Muhammed al vele jaren een bijstandsuitkering van datzelfde verderfelijke Nederland. Met zijn geestverwanten heeft hij één groot doel in het leven: ook hier uiteindelijk een islamitische staat vestigen. Van binnen uit, compleet met sharia, de strenge en onverdraagzame wetgeving.
Ach, dat is een uitzondering, u zaait haat en stimatiseert..graag uw bron en link en bereid u voor op bladzijden overloos gezever naast de kwestie!

Heb er zo persoonlijk heel wat ontmoet, goed dat iemand er een boek over schreef.
alice is offline   Met citaat antwoorden