OCMW's , nog zo'n goed-werkende instantie. Toch als je niet BBBBl bent.
Het ocmw waar ik bij zat, was van een andere gemeente. Maar die hebben me buiten gesmeten zonder meer. Ik nam niet op. Dat dat niet gaat als je in het ZH ligt zonder ook maar iets (batterij gsm), daar hadden ze niet bij stilgestaan.
Mij uitnodigen op het comité-overleg vonden ze dan ook niet nodig gezien ik toch niet bereikbaar werd en de beslissing werd me dan maar opgestuurd.
Inmiddels als 30x ofzo (ik overdrijf niet hier helaas

) geprobeerd mijn soc assistente te bereiken voor een afspraak maar dat lukt niet. En voor die afspraak moet ik nog naar die andere gemeente wat tonnen kost (leve de nmbs), nu ik dus niets meer heb.
Allemaal één grote joke dus.
En dat terwijl ik al niet de uitkering kreeg die ik eigenlijk had moeten krijgen omdat mijn domiciel... enz.
Binnenkort zegt mijn spaarrekn nul euro. Ik vraag me af wat ik dan supposed ben om te doen?

Maar in dit land kan dat blijkbaar allemaal. Gezien het spitsuur is zal ik maar gewoon verder de heerlijke gassen van de diesel waar ik nooit tegen heb gekund opsnuiven met mijn zware klachten van onbekende oorsprong, in mijn 9m², want dat is blijkbaar het beste wat me gegund is.
Man man man, tis dat ik zo taai en koppig ben. Anders.
Mijn plan was trouwens vandaag naar de soc dienst van mijn univ gaan. Maar toen had ik nog niet gemerkt dat er geen geluid kwam als ik wilde praten.