Los bericht bekijken
Oud 24 november 2011, 11:36   #32
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Lopende zaken zal ook geen macht meer hebben. Men kan gewoon NIETS meer doen en alle financiële hefbomen roesten ondertussen aan ijltempo vast. De zelf-verrotting slaat toe aan een sneller tempo dan ik mij kon inbeelden, en we hebben zelfs geen N-VA meer nodig om dat duidelijk te maken.
Je leeft in een andere wereld. Het is al sinds Q4 2010 geleden dat lopende zaken nog een begroting van voorlopige twaalfden heeft gehad. Hoe de politiekers de begrotingen van 2011 en 2012 ook noemen het is zeker geen begroting van voorlopige twaalfden. Ze worden gestemd met een volwaardige financieringswet. ( niet te verwarren met de bijzondere financieringswet die in de media dikwijls wordt aangeduid als "de financieringswet"). Lopende zaken permiteert zich meer en meer en dit met de passieve steun van de nieuw verkozen parlementsleden. Wat nu voor 2012 voorzien wordt in begrotingsopmaak en structurele maatregelen gaat een immense stap zijn.

Citaat:
Ja en Elio speelt eigenlijk in de kaart van de N-VA en het VB ook al beseft hij dat niet.
Heeft hij ooit iets anders tot doel gesteld ? De situatie is zoals voorspeld. De grootste collateral damage die kan gedaan worden zit bij Vlaanderen en niet bij het electoraat van de PS.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 november 2011 om 11:39.
ViveLaBelgique is offline