Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Leidinggevende belgicisten zijn inderdaad crapulen. Niet omdat ze er niet voor terugschrikken om vuile truken te gebruiken, want dat doet elke politicus, maar wel omdat ze hun aanhangers onder de bevolkiing altijd al bedrogen en voorgelogen hebben.
De gewone man die oprecht in België gelooft zal eerlang begrijpen dat zijn "kampioenen" geen moer geven om het dierbaar land. België is voor hen enkel een vehikel om macht en aanzien te verwerven en geld en postjes te verdelen onder de vrienden. Op een dag zullen de brave, goedgelovige Belgen in Vlaanderen en Wallonië (en op dit forum) achtergelaten worden door de "staatsmannen". De "democratische en vertwoordelijke" politici zullen verdwijnen naar lang op voorhand geboekte vluchtoorden. De Di Rupo's en Letermes zullen een kaalgeschoren en leeggezogen huls achterlaten met een berg schulden in het midden. Dat staat nu al vast. En de laatste Belgen, die zullen denken "hoe ben ik zo dom kunnen zijn?".
Die mensen zullen dezelfde evolutie meemaken als honderduizenden ex-Belgen die ook ooit in het Belgisch sprookje hebben geloofd. Alleen zal voor hen de ontwaking niet langzaam en stapsgewijs gebeuren, maar ogenblikkelijk en brutaal. Ik heb het met die mensen te doen.
|
Dat ons zware tijden en armoede te wachten staan dankzij die smerige belgicisten, weet ik al lang.
De tactiek van de verschroeide aarde zullen zijn maar al te graag toepassen om de Vlaming uit te roken.