Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
Een mooie droom. Maar om dit te verwezenlijken, vrees ik dat we een revolutie nodig hebben. En opdat die revolutie slaagt, moeten we het moment afwachten van een zware internationale economische crisis, zodanig dat het volk bereid is om het materialistische juk af te werpen zonder protest en dat landen als de VS niet zomaar onze herwonnen vrijheid komen afnemen.
Maar wat met links? Ik ben als Nationaal Anarchist voorstander van samenwerking met links, om tot een compromis te komen waar we samen voor kunnen vechten om niet achteraf nog een strijd te voeren tegen hen. Want uiteraard nemen zij dan ook hun kans. Of bent u van het principe dat de sterkste de zwakste maar moet onderdrukken en haar principes met ijzeren hand moet doordrukken? Good luck zou ik dan zeggen, want ik vrees dat wij de zwaksten zijn. Na decennia van onderdrukking van het rechtse gedachtengoed, zal het nog wel een hele tijd duren eer onze mooie principes zijn doorgedrongen bij de naieve man in de straat.
|
Beste, die NA-beweging, hoeveel aanhangers zijn daar (-+) van in België, en zijn er bewegingen in België die dit gedachtengoed ondersteunen?