Los bericht bekijken
Oud 27 november 2011, 21:38   #76
brem
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik twijfel niet aan jou goede intenties, Brem, maar het bovenstaande mag je gaan zeggen tegen al die rijke sjarels, die voorzitter en ere-lid zijn van die serviceclubs.
Hoeveel miljonairs tellen jullie exclusieve peter-genootschappen eigenlijk ?

Principes ?

Zolang die rijke omes van die serviceclubs, niet vrijwillig minstens een kwart of de helft van hun persoonlijke kapitaal (dat ze van hun leven toch niet meer op krijgen, ook de helft daarvan niet), aan jullie of andere liefdadigheidsorganisaties schenken, heb je helemaal geen motief om mij iets te verwijten.

Ga dus eerst je vrienden-miljonairs maar wat wijzen op hun principes en kom dan eens terug.
Miljonairs? Eerder een vereniging van KMO's. En ik ken die mensen niet eens, ze hebben gewoon hun hulp aangeboden.

Ik walg van dit soort reacties. Altijd erger gaan zoeken om goed te praten, x en y doen dit en dat niet dus waarom moet ik dat doen? Voor hetzelfde geld doen die mensen helemaal niks en staan we nog minder ver.

Ik vraag niemand om geld te geven, noch zij. Twee muisklikken voor het goede doel, zodat ze meer zichtbaarheid hebben voor toekomstige acties.
brem is offline   Met citaat antwoorden