Los bericht bekijken
Oud 28 november 2011, 12:14   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Censuur: Men heeft mij voor deze draad uitgesloten!

http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 12:17.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden