Discussie: Staatsvlaanderen
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2004, 23:20   #10
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Staatsvlaming
Het is toch wel weer pech, dat ik bij mijn eerste post op dit forum in discussie moet gaan met een "super" Belg. Genaamd Yann. Toegegeven zijn website is kloek en het Belgische volkslied schalt je ongevraagd tegemoet zodra je deze site opent.
Ik vind Belgie een triest land. Helemaal vind ik Vlamingen, die zich Belg noemen triest.
De verschrikkelijke lintbebouwing de taalachterstand de volkomen verpeste kuststreek waar geen natuur meer te vinden is alleen maar "appartementen",
ja die kuststreek, was ook al franstalig toch?
Geweldig hoor die "eenheid" van Belgie, aangezien ik zelf van Vlaamse afkomst ben - genealogisch aantoonbaar - tot aan Boudewijn van Vlaanderen toe , meen ik mij het recht toe te eigenen ernstige kritiek te geven op dit m.i. gedegenereerde land.
Een heleboel Vlamingen hebben zich willens en wetens overgegeven aan "menier
pastoer" en de franstalige bourgoisie.
Diegenen die de fierheid opbrachten om een ander geluid te laten horen werden ofwel kaalgeschoren, ofwel worden nu als idioten in een cordon gestopt. Ik weet het wel men is misleid. Misleid door de Nazis , die de Vlamingen van alles voorspiegelden , maar uiteindelijk hun goedheid misbruikten voor hun eigen doeleinden. De les, die we hieruit kunnen leren is dat de Vlaming het ZELF moet doen. En daar zijn ze niet erg goed in. De volksaard is er een van " laat maar gaan en de ander zal het ons wel "vertallen zunne " . Ik heb bewondering voor de Vlaamse strijders voor hen , die voor het behoud van het Nederlands opkomen. Minachting heb ik voor die zogenaamde Belgisch-Vlaamse democraten, die zeggen voor het Vlaamse volk op te komen , maar in feite alleen maar uit zijn op eigen gewin en voor de dictatuur gaan, die Europa heet.
Ik stel voor dat je meteen begint aan het optrekken van versterkingen rond je dorp om van daaruit de Vlamingen int' duivels land te kunnen bevrijden. Uitvalsbasis weet u. Hopelijk komt u geen windmolens tegen.
Olivier is offline   Met citaat antwoorden