Los bericht bekijken
Oud 30 november 2011, 14:06   #286
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik repliceerde daarop
Ik weet wel dat mijnheer Dewinter zich tracht te verstoppen achter "de bevolking".
Heeft mijnheer Dewinter een enquete laten uitvoeren bij "de bevolking" dat hij meent te weten wat "de bevolking" denkt?

Zou ik kunnen klacht neerleggen tegen mijnheer de winter omdat hij leugens vertelt over wat ik, als deel van "de bevolking", denk?
Blijft dit jou strategie, de helft negeren en je fixeren op de andere helft.
Een parlementair verstopt zich niet achter de bevolking. Hij staat integendeel helemaal vooraan.

Het is eerder de bevolking die zich achter haar vertegenwoordigers verstopt, maar niet omgekeerd zoals jij beweert.

Citaat:
De discussie gaat niet over "sprak in naam van".
Je denkt toch niet dat het CGKR een dossier opent omdat hij "spreekt in naam van".
Die openen een dossier omwille van wat hij zei!
Een dossier openen wil niks zeggen. Dat is al zo vaak gebeurd en al zo vaak gebleken.

Citaat:
Dat is nooit mijn punt geweest. Dat maak jij ervan.
Zelfs in deze posting blijf je bikkelhard beweren dat Dewinter zich achter "de bevolking" verstopt.

Maar dat is nooit uw punt geweest, maar wel wat ik er van maak?

Ben je weer aan het blowen of zo?

Citaat:
Neen, je vertelt dat het de taak is van een parlementariër om de mening weer te geven van zijn kiezers.
Dat ook ja. Maar ook;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Onzin.

Parlementairen spreken in naam van de bevolking. Daartoe zijn ze ook verkozen en daar is niks mis mee.

Ze vertegenwoordigen de mensen die hen verkozen hebben en zijn daarom onschendbaar.

Paulus.

Citaat:
Je blijft maar naast de kwestie babbelen.
Nee hoor. Ik zit er boets op.

Citaat:
Maar hij mag de wet niet overtreden.
Daarom is het mogelijk om de onschendbaarheid op te heffen.
Niks mee te maken. Dat is een totaal andere kwestie.

Citaat:
Neen, daar fiets jij in een wijde boog rond.
Pardon? Ik gaf een voorbeeld met citaat + bron met link.

Jij bent het die rondfietst.

Citaat:
Inderdaad de kwestie is of hij dat mocht zeggen, niet ofdat hij sprak "in naam van".
Precies omdat hij het zegt in naam van, mag het. Anders niet. Begint het te dagen?

Citaat:
Het is nochtans mijnheer Dewinter die haat zaait en aanzet tot racisme.
Neen het is de bevolking. Als je al van aanzetten kan spreken. Dewinter verwoordt dat alleen maar.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 14:17.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden