Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Natuurlijk moeten ze dat eerst onderzoeken.
p.s. Naar "Jozef De Witte" verwijzen met "Mijnheer LeBlanc" en "monsieur Yussuf" draagt niet bij tot de discussie, is geen argumentatie. Het vertelt wel veel over jou.
|
haha ga je weer die toer op als je de discussie hebt verloren? Leuk hoor!
Iedereen weet wie ik bedoel met Yussuf Le Blanc van het inquisitiecentrum. Het zegt meer dan een halve bladzijde aantijgingen.
Waaronder die van Eigenzinnig hierboven: waar zit Yussufke nu? Waar zat zijn inquisitiecentrum toen discriminatie op basis van sexuele geaardheid NIET strafbaar werd? Moeten ze ook eerst nog "onderzoeken" of er "mogelijke acties" worden ondernomen denk je?
Waarom mag van Yussuf een moskee eisen dat je blootsvoets binnenkomt, maar mag een friturist schadevergoeding betalen als die wil dat zijn klanten blootshoofds binnen eten?
(of nee, nadat ik gebeld heb en geëist dat ik schadevergoeding wil per moskee die me weigert mèt schoenen binnen te laten, verdween ineens de friturist uit de belangstelling. Hopelijk werd zijn gepubliceerde frituur(naam, toenaam, straat, nummer, foto) ondertussen niet vakkundig (zonder gevolg) vernietigd. Dat is nu eenmaal de realiteit ondertussen.