Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2004, 12:58   #14
de mestkever
Partijlid

de mestkever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spelev
Degene die "ja" kiezen moeten dringend de nieuwste film van Michael Moore eens bekijken.
Die film van Michael Moore is wel een zeer subjectieve film waar allerlei insinuaties worden geuit tegen president Bush.

Ik heb 'ja' gestemd, aangezien hij het talibanregime in Afhanistan heeft verdreven en Saddam Hoessein gevangen heeft genomen. Laten we dat toch niet vergeten hé!
Natuurlijk, deze linksgekleurde en politiek 'correcte' maatschappij zal er alles aan doen om president Bush zo negatief mogelijk voor te stellen. Ze laten zijn goede daden achterwege en zij vermelden enkel de minder goede verwezelijkingen die president Bush tot stand heeft gebracht. M.a.w. onze media, onze maatschappij zijn zeer selectief en subjectief. Michael Moore doet met zijn film net hetzelfde, hij is zeer selectief en gaat in z'n film nog allerlei insinuaties verwerken.
Er zijn velen die tegen de oorlog in Irak zijn, maar soms moet er een minder grote oorlog gevoerd om een nieuwe wereldoorlog of een kernoorlog te vermijden. Wat de fout is van de linkse protestanten is dat ze niet kunnen/willen inzien dat vrede op aarde in deze tijd haast onmogelijk is.

Alleen al door de islam, dezelfverklaarde 'superieure godsienst 'met al haar fundamentalisten die ons Westen zo snel mogelijk willen zien islamietiseren. Als er al zo'n moordlustige godsdienst bestaat, hoe kunnen we dan naar vrede streven? Hier ga ik het bij laten, aangezien ik te veel afwijk.
de mestkever is offline   Met citaat antwoorden