Los bericht bekijken
Oud 4 december 2011, 13:45   #77
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
ik zie dat Marxmannetje een profesionele troll is, maar deze keer moet hij aannemen dat hij zich belachelijk maakt en klampt zich vast aan mijn woorden, aangezien dat hij geen tegenargumenten heeft ivm het algemene toestand in Rusland. Dat noemen zij trollen jij komt dit overal in de wereld tegen. Ik heb het gemerkt dat zelfs op russische forums zijn er zulke trollen die poetin zijn regime proberen te verdedigen.

Iemand die denk dat russische economie zo sterk is en dat rusland een krachtige land moet dit dan tegen een gewone rus zeggen; hij zou dan een kick op zijn achter krijgen een aanbod om zijn russische Passpoort met belgische om te wisselen.
Jij hebt het begrijpend lezen van een hond. Punt. Je walst negerend door mijn argumenten, en het walgelijkste van allemaal is dat je je eigen argumenten verheerlijkt. M.a.w., politics.be kan weer iemand welkom heten die het na 500 �* 750 berichten aftrapt omwille van zijn naïviteit. En we hebben er hier zo veel gehad!

En waar maak je op dat ik denk dat de Russische economie sterk is? Weet je wel hoe deze discussie (ging jij niet stoppen, aangezien je zelf vind dat dit geen constructieve discussie is?) is begonnen? Na dat ik zei dat hetgeen wat jij typte over Rusland een cliché is. Dan was jij op je tenen getrapt en denk je de waarheid in pacht te hebben door te zeggen dat je 15 jaar in Rusland hebt gewoond. Ho maar, we hebben een echte socioloog onder ons!

Ruslands economie is aan het groeien en heeft een van de modernste fabrieken ter wereld, zie aflevering 1 van de docu "Back to the USSR" dat een tijdje op Canvas was.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden