Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
De reden dat Frederik dat aanhaalt is niet omdat jij kritiek levert, met kritiek is niks mis, maar wel omdat jij ons opnieuw in politieke hoek tracht te duwen.
|
Ik stel alleen maar vast dat opvallend veel tolerantie aan de dag wordt gelegd voor gebruikers die racistische topics plaatsen of racistisch beantwoorden. Net zoals jij ook wel zal weten, wordt de (politieke) sfeer op een politiek forum bepaald door de wijze van modereren. Is dat dan hetzelfde als zeggen: "
Ja, want jullie zijn toch allemaal Vlaams Blokkers"? Nee, helemaal niet, dat zou het gemakkelijkste zijn.
Maar jullie maken wel de grote fout om hen de ruimte te geven -een forum- om dat te doen. Om jullie morele verantwoordelijkheid te sussen, laten jullie de nuancering of weerlegging van dergelijke racistische topics/replieken dan maar gemakshalve over aan de andere gebruikers, waarvan jullie dan maar hopen dat ze wel een afdoende antwoord kunnen formuleren.
Hebben jullie je dan nooit afgevraagd waarom zoveel forums worden gedomineerd door extreemrechts en vooral door Bloksympathisanten en waarom dat zover is kunnen komen?
Tav Misplon: Ik mag gerust stellen dat ik persoonlijk
geen enkele racistische topic zou tolereren, ook niet als ik daardoor 90% van mijn klanten/gebruikers zou verliezen. Kort gezegd: NO PASARAN!