Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
het is een feit da het moeilijk is met andere religies in 1 land samen te leven,ma er wordt (zoals in het ander topic waar ik net heb gereageerd) volgens mij iets te veel onnodig een link gemaakt tussen marokanen en moslims
criminele marokanen zijn niet altijd moslims,
en het is een feit dat de islam streng is maar dat doet me des te meer veronderstellen da de meeste criminele marokanen geen moslims zijn
en da van beschuldigen is eigenlijk ni zo letterlijk,was benieuwd of iemand durfde toe te geven of die rascist is (ook al weet ik dat niet alle VB'ers rascist zijn,ik ken er zelf en ik kan daar heel goed mee overweg op vlakken buiten politiek)
|
De meeste Vlaams Blokkers zijn geen racisten, gewoon mensen als u en ik. Waarom zou men racist zijn? Omdat men zich verzet tegen al dat racistisch geweld die moslims in onze samenleving hebben binnengebracht? Moeten we al die multiculturele onzin blijven slikken omdat enkele idioten per se hun achterhaalde rommel aan ons willen opdringen? Waarom heb ik geen problemen met een Chinees of een Nederlander? Dat zijn ook allochtonen maar op de één of andere manier hebben ze zich veel beter weten aan te passen in onze samenleving. Het probleem met allochtonen van islamitische afkomst is dat ze een diepe afkeer hebben van andere nationaliteiten en van het westers denken. Conclusie: genoeg gezeikt, tijd voor de harde aanpak.