Los bericht bekijken
Oud 7 december 2011, 10:55   #17
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het interview beluisterd. Het is ontluisterend. Dergelijke duo interviews tussen de PS en de N-VA verwacht ik eerder tussen Siegfried Bracke en mindere PS beloftes. Dit feit alleen al blijkt dat de Bart De Wever niet snel zal kiezen om op de man de spelen als hij oppositie zou moeten voeren tegen Johan Van De Lanotte. Blijkbaar zijn de banden tussen de PS en de N-VA top een beetje aangehaald. Ik had liever een duo interview gezien tussen de N-VA met de Open VLD.

Wat ook een nieuw feit is dat men was overeengekomen dat Bart De Wever tijdens zijn opdracht als initiatiefnemer in de formatie geen nota moest schrijven. Hij heeft dit toch gedaan zonder dat dit was overeengekomen.

Je kan zijn opdracht vergelijken met deze van Didier Reynders toen deze informateur was in de formatie. Didier Reynders heeft enkel maar wat show opgevoerd voor de coulissen en heeft geen nota geproduceerd. Dat werd ook niet van hem gevraagd en zeker niet verwacht.

Verder is er bij deze bevestigd dat noch de PS noch de N-VA wou aansturen op verkiezingen te houden in het najaar 2010 en dat Johan Vandelanotte deze verkiezingen ook niet wenste tegen te houden.

@vrijevlaming

N-VA zou schuldig zijn aan wat ?
Luister eens naar het interview, hier wordt niet in gezwarte piet.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline