Los bericht bekijken
Oud 8 december 2011, 13:55   #92
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik zag net Maggie Deblock (open VLD) in Terzake.
Bent u van plan op dezelfde manier als u doet met Dewever ook te spotten met het gewicht van deze vrouw ?
Gaan we nu ook dagelijks grapjes krijgen over dat ze teveel naar de frituur gaat.
Gaan jullie haar nu ook "de dikke" noemen ?
Ik vraag het mij maar eventjes af.
De aanpak zal volledig anders zijn.
Maggie Deblock is lid van een belgicistische partij en zal bijgevolg ontsnappen aan denigrerende bijnamen die alleen aan Vlaams-nationale politici toegekend worden.

Persoonlijk ben ik trouwens een tegenstander van bijnamen. De mensen hebben een naam. Gebruik hem of minstens de initialen.

Wat de belgicistische taktiek betreft zijn er grote verschillen. System bv. gebruikt geen bijnamen, wel denigrerende omschrijvingen zoals "Olijke Bart", "intrieste Geert" en "kabouter Pinnemuts Peumans". Sluw maar doorzichtig.

Henri1 en de brabander kunnen niet debateren, dan maar de beuk erin. "De dikke", "de papzak" en dergelijke moeten hun gebrek aan argumentatie camoufleren. Henri komt in de regel niet verder dan "dikke vette 2" en de brabander is van oordeel dat zijn kaartersclub de meerderheid van de belgen vertegenwoordigt.

Tenslotte Drosi, de brutaalste van het volledig zootje ongeregeld. Schuwt de persoonlijke aanval niet en haar afkeer voor de Vlaams-nationalisten komt in al haar berichten tot uiting. Heeft al een permban achter de rug die ze nu ontkent. Een écht venijnig mens.
robert t is offline