Eergisteren leek het een futuliteitje in het radio-nieuws.
Planbureau zegt dat de Belgische economie met 0,1 procent gekrompen is in het derde kwartaal.
Tiens, dacht Nierika, da's een verrassing, dat staat al weken in de Knack, de Oeso stelde het al, en Di Rupo negeerde het al maanden, die ging op het randje van het misdadige rekening houden met een groei van 0,8 procent.
Veronderstelde burgemeesters, veronderstelde staatshervormingen, en veronderstelde groeinormen.
Gisteren, exact twee dagen nadat de nieuwe regering de eed had afgelegd, was het al van dat.
Opnieuw op de radio was te horen dat kersvers begroting-minister Chastel stelde dat er volgende maand al nieuwe maatregelen nodig waren om de begroting in evenwicht te houden, ten bedrage van enkele honderden miljoenen euro's...
Hierover gaat het dus:
http://www.knack.be/opinie/columns/e...ter-08/12/2011
Naast het feit dat Di Rupo dus al na 2 dagen als een rabiate leugenaar wordt ontmaskerd, (dat wisten de mensen met verstand al lang) zitten we natuurlijk met het vervelend neveneffectje van dit nieuws:
Als de euro-top niet echt brengt wat ie moet brengen, zal de rente omhoog schieten, en dat met een Di Rupo-begroting die aaneenhangt van de leugens.
Dit gaat de Belgen veel geld kosten.
Zoveel geld dat mogelijk de hardwerkende middenklasser, (die volgens onnozele fruitvliegen en andere ongewervelden geen 90.000 euro mogen bezitten of er moet een deel worden afgeroomd naar de steun(poen)pakkers), straks zelf steun zal nodig hebben van de steuntrekkers om het systeem niet in elkaar te laten storten.
Ikzelf zou het het liefst op zijn Sovjetrussisch oplossen (in dergelijke duidelijke zaken hang ik de communistische oplossing heel erg aan) en Di Rupo en zijn trawanten standrechterlijk laten executeren wegens hoogverraad.
Helaas verbiedt het forumreglement me niet alleen dergelijke nochtans moreel te verantwoorden oproepen te lanceren, bovendien kan de Di Rupo staatsveiligheid me hiervoor ook oppakken en zou het regime me spitsroeden laten lopen tussen horden bloedddorstig belgicistisch en ander uitkeringsgerechtigd klootjesvolk.
Dat heb ik er dus niet voor over.
Waar ik wel een oproep zou willen toe doen, is dat iedereen die zijn regio (ik heb het hier doelbewust niet over de achterlijke Belgische staat) een warm hart toedraagt, zoveel mogelijk door onverschilligheid gemuteerd volk over zaken zoals hierboven beschreven, informeert.
Dit is pas het eerste lijk dat uit de kast valt, maar het is er al één van formaat, en eerlijk gezegd, ik had het niet al meteen na twee dagen verwacht.
Drie misschien wel, maar twee is wel heel gauw.
Het gezegde "al gaat Di Rupo nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel", blijkt hier eens te meer in al zijn verpletterende glorie in voege te zijn.
Laten we samen de lijken voor de voeten van de leugenaars gooien, opdat de 40 procent slaapwandelende stemmers wakker worden, en zich eindelijk afscheiden van het 10 procent profitariaat en de 5 procent verschoppelingen, diegenen die weigeren te zien, de intriganten, waar toch niks meer mee aan te vangen is wegens te verregaand hersendood.
Confronteer het volk met de leugens van het belgicisme, opdat recht mag zegevieren en belgicisme zijn rechtmatige plaats mag opzoeken in de donkerste krochten van de marginaliteit!