Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2004, 13:23   #144
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ik vrees dat u zich qua argumenten een beetje hebt laten meesleuren door de rethoriek van de BUB-liefhebbers hier. Die oorlog lang geleden is een symbool. U zegt dat we niets anders hebben voor te stellen dan onafhankelijkheid, maar wij zeggen al zo lang dat dat het enige is dat je nog kan voorstellen wil je iets aan andere problemen doen. Elk voorstel ter verbetering van de efficiënte van de ziekenzorg, werkloosheidsaanpak, criminaliteit, misbruiken, naleving van taalwetten, ... noem maar op botst altijd maar weer op een 'non' vanuit het zuiden. Altijd opnieuw, zonder uitzondering, zonder fout. Het getuigt niet echt van doordachtheid om nu te zeggen dat er niets anders is voorgesteld geweest. Er is verdorie wel degelijk een reden waarom mensen warmlopen voor het overhevelen van de bevoegdheden. Dat komt er niet omdat de mensen nu ineens een romantische voorliefde voor 1302 hebben opgevat, hoor.
, Wat de bub ervan denkt interesseerd mij hoegenaamd niet. Ik ben uiteraard te vinden voor een beter beleid in de door u aangehaalde zaken maar een beter beleid kan net zo goed in Belgiê gevoerd worden als in een onafhankelijk vlaanderen. De walen zeggen wel vaak "non" maar dat kunnen de vlamingen ook.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden