Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
Nu moet u mij toch eens haarfijn uitleggen waar de slogans in die post staan want ik zie er geen.
In uw posts darentegen heb ik geen probleem om ze terug te vinden.
Er waren zelfs amerikaanse instanties die een schatting hadden voor de eurozone en die gaven een krimp scenario aan. Zelfs nu komt men nog af met een groei van 0,5%, de nationale bank verliest zijn geloofwaardigheid.
Desalniettemin, ook daar klinkt dus al het geluid dat er 15 miljard gevonden moet worden en geen 11,4 en ook geen 13 miljard.
Dat betekent dat men er zomaar eventjes 30% naast zat.
Rekening houdende dat de N-VA wel wist waar de klepel hing, kan ik alleen maar concluderen dat men inderdaad moedwillig heeft gekozen om de juiste gegevens te negeren. Waarschijnlijk uit schrik om echt te moeten gaan besparen of nog meer te belasten en de bevolking de straat op te sturen uit massaal protest.
Liever zoals u beweert, die zogenaamde bijsturingen, en stelselmatig en traag het water waarin de kikker vertoeft aan de kook brengen om te vermijden dat hij eruit springt.
Wat we dus gaan zien zijn continue bijsturingen van een totaal verkeerde begroting. Stap voor stap gaan ze ons meer en meer laten betalen.
|
De NVA weet Federaal altijd alles. Van aan de kant wel te verstaan .Alleen, ze maakt nooit iets waar. Zelfs Muyters in de Vlaamse regering maakt er soms maar een potje van.