Los bericht bekijken
Oud 15 december 2011, 08:36   #462
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ze zijn er nog en zoals ik in de andere draad zei: heb er ook twee bijgekregen die tot nu toe met de prijs van "grootste en meest onregelmatige" gaan lopen.
Het lijken wel wonden die deels zijn dichtgegroeid en bruin zijn uitgeslaan van buitenaf.
Maar al twee weken verandert er niets aan
Zondag kan je op de Grote Markt in Sint Niklaas gratis je vlekjes laten onderzoeken op huidkanker. iets uit "Getest op Mensen"

Citaat:
uiteindelijk toch nog regelmatig gehoest met slijmpjes in Spanje. Toename bij koud weer allicht.
Stemproblemen zijn gebleven. Ik ben nog steeds hees.
Dagelijks een bruistabletje Acetylcysteine gedurende een paar maanden en je taaie slijmen worden helemaal opgehoest

Citaat:
Rechteroog is ook nog steeds ontstoken en het witte deel van mijn nagels is nog steeds niet egaal zoals vroeger.
Mijn aders liggen ook nog altijd echt "op" mijn vlees en zijn daardoor zeer goed zichtbaar onder de huid, ook omdat ze continu gespannen zijn.
leverproblemen? mariadistel nemen.

Citaat:
Wat ik nu wel merk, is dat mijn huid extréém droog is. Je ziet het, en ik voel het ook. In Spanje dan ook twee zeer warme dagen gekend. Maar tijdens de maand dat ik daar verbleef in de zomer (je hebt inmiddels begrepen waarom ik een maand in het buitenland zat geloof ik...) was het continu van dattem..
Inwrijven met uiercrème of notenolie.

Citaat:
But frankly ... I don't mind anymore.
D�*t is pas een probleem

Citaat:
Het was eigenlijk vooral voor vriendje dat ik zeker gezond wou zijn. Vier CT's en overbodige onderzoeken later die volgens vriendje niet zonder risico zijn, weet hij zeker dat als ik relatief gezond ben, ik dat binnenkort niet meer zal zijn (met dank aan de CT's)...
Amen
R.I.P. gewoon van onder de scanner te gaan? Maar ja, hij was spoedarts, hij zal het wet weten zeker?
Ik ben daar al zeker tien keer onder geweest en dan nog eens een tiental keren onder de NMR.
Bedoel je nu dat ik mijn begrafenis alvast moet regelen?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 december 2011 om 08:40.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden