Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
Paulus... als u geen drugs wil gebruiken, uw goed recht. U doet maar, het interesseert me geen moer. Maar u blijft van mijn vrijheid af.
|
Er is geen vrijheid als u door uw doen en laten de vrijheid van iemand anders berooft.
Citaat:
Als ik drugs wil gebruiken, dan heeft u daar niets mee te maken. En ik wil liefst ook gezond geproduceerde drugs zonder gevaarlijke toevoegingen en zonder maffiainmenging.
|
Helaas is dat onmogelijk te garanderen.
Citaat:
Ik vraag me af waar u het recht vandaan haalt om mijn vrijheid te beknotten?
|
Omdat andere mensen in ellende leven voor uw zogenaamde vrijheid. Wat men hun vrijheid?
Citaat:
Waarom zou gij een hogere morele waarde hebben dan ik?
|
Omdat ik, door te pleieten voor non-gebruik als wapen tegen de drugsellenden niemand tref, tenzij gewetenloze misdadigers.
Citaat:
Waarom hebt gij het gelijk in pacht terwijl ik enkel om persoonlijke vrijheid vraag.
|
Uw persoonlijke vrijheid gaat ten kosten van de persoonlijke vrijheid van iemand anders. Maarom zou uw persoonlijke vrijheid waardevoller zijn?
Citaat:
cfr Het homohuwelijk vraag ik me ook af waar u het recht vandaan haalt om anderen met voorbedachte rade ongelukkig te maken. Van christelijke naastenliefde getuigen uw standpunten bepaald niet!! Als de bijbel zou kloppen gaat u linea recta naar de vlammen. U mag dus blij zijn dat er geen hiernamaals is, want eeuwigdurende pijn zal u bespaard blijven.
|
Ik ben dan ook agnosticus.
Paulus.