Los bericht bekijken
Oud 15 december 2011, 11:57   #654
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Paulus... als u geen drugs wil gebruiken, uw goed recht. U doet maar, het interesseert me geen moer. Maar u blijft van mijn vrijheid af.
Er is geen vrijheid als u door uw doen en laten de vrijheid van iemand anders berooft.

Citaat:
Als ik drugs wil gebruiken, dan heeft u daar niets mee te maken. En ik wil liefst ook gezond geproduceerde drugs zonder gevaarlijke toevoegingen en zonder maffiainmenging.
Helaas is dat onmogelijk te garanderen.

Citaat:
Ik vraag me af waar u het recht vandaan haalt om mijn vrijheid te beknotten?
Omdat andere mensen in ellende leven voor uw zogenaamde vrijheid. Wat men hun vrijheid?

Citaat:
Waarom zou gij een hogere morele waarde hebben dan ik?
Omdat ik, door te pleieten voor non-gebruik als wapen tegen de drugsellenden niemand tref, tenzij gewetenloze misdadigers.

Citaat:
Waarom hebt gij het gelijk in pacht terwijl ik enkel om persoonlijke vrijheid vraag.
Uw persoonlijke vrijheid gaat ten kosten van de persoonlijke vrijheid van iemand anders. Maarom zou uw persoonlijke vrijheid waardevoller zijn?

Citaat:
cfr Het homohuwelijk vraag ik me ook af waar u het recht vandaan haalt om anderen met voorbedachte rade ongelukkig te maken. Van christelijke naastenliefde getuigen uw standpunten bepaald niet!! Als de bijbel zou kloppen gaat u linea recta naar de vlammen. U mag dus blij zijn dat er geen hiernamaals is, want eeuwigdurende pijn zal u bespaard blijven.
Ik ben dan ook agnosticus.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden