Los bericht bekijken
Oud 17 december 2011, 18:00   #32
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat doen onze buren dus Stingray.
Die allesbranders staan achterin en zijn vanaf de straatkant niet zichtbaar en de vervuilende emissies blijven zo uit hun huis. Via een systeem komt enkel de warmte naar binnen.
Niets dan voordelen dus, alleen de buren? Die zijn er niet over te spreken! Maar de meeste zijn zodanig oud en denken dat er toch niets tegen te beginnen valt, dat ze hun maar laten doen..

Nadat de liberalen van onze gemeente besloten waanzinnige prijzen aan te rekenen voor afvalophaling, ging de luchtkwaliteit met rasse schreden achteruit...
De duurdere energieprijzen helpen er echt niet aan. Ik kan begrijpen dat mensen dan op dit soort primitieve manieren terugvallen. Alleen kan je het niet maken binnen een woonwijk!
Een onderzoek op mijn vraag wees uit dat er bij een tiental gezinnen uit onze omgeving nooit vuil werd opgehaald ... Dan is de vraag wat ze er dan wel mee doen natuurlijk...

Deze buren hebben inmiddels al vastgoed uitgebouwd, maar je moet je indenken hoeveel deze mensen dan ook op jaarbasis kunnen besparen. Niet niks hoor!
Ik heb altijd mijn afval netjes naar het containerpark gebracht. Tot nu toe was dat nog redelijk qua kosten. Ik vind dat lage kosten niet meer dan redelijk wanneer je bereid bent om te sorteren en dan ook nog eens speciaal naar het containerpark te rijden.

Maar als ze kosten aanrekenen, gegarandeerd, einde verhaal. Alles wordt gewoon opgestookt. Leuk of niet. Ik ben het gewoonweg zat om in dit kloteland uitgezogen te worden.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden