Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje
Om op het bovenste af te gaan: mijn leerkracht Nederlands, jonge vent van rond de 25 die de Islam de modernste en tolerantste godsdienst van deze tijd noemt, vertelde mij dat het van Osama komt.
|
uw leerkracht weet dus totaal NIKS van islam, daarom dat hij het de tolerantste godsdienst noemt.
Verwijs hem even naar
www.faithfreedom.org : daar zitten mensen die uit Iran, Irak en allerhande islamitische paradijzen komen, en aan den lijve hebben ondervonden hoe "tolerant" en "modern" deze totalitaire ideologie wel is.
In het Nederlands kan hij ook heel veel info vinden op
www.dutch.faithfreedom.org
---
Citaat:
Om op het onderste af te gaan: je hebt gelijk in dat geval, maar ik kan deze maatschappij maar niet multicultureel noemen, maar multireligieus.
|
Niet iedereen is religieus, maar de meeste culturen worden weldegelijk gevormd door de religie die in deze culturen worden beoefend.
Islam slaagt er in heel zijn geschiedenis is om van multi-religieuze HOOGSTAANDE BESCHAVINGEN (Assyriers, Byzantie ... de lijst is lang) gewone monoreligieuze maatschappijen te vormen met de uebermensch als moslim en de dhimmie untermensch die als tweederangsburger extra belastingen moet betalen om in leven te mogen blijven (de mafia heeft bij hen hun mosterd gehaald).
toch even je leraar vragen wat aan bijscholing te doen aub.