Los bericht bekijken
Oud 23 december 2011, 07:18   #168
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb geen cijfers gezien voor de roddels van de advocaten, die advocaten die ervaring hebben in slechts 1 landsgedeelte; en bijgevolg geen conclusies kunnen trekken.

Ik heb wel cijfers gezien die hun roddels weerleggen.

En daarom hou jij het op de roddels!
Nogmaals dan maar hé:
ik vind dat er wel een verschil is tussen een roddel en een mening van iemand die het gemaakt heeft in zijn vakgebied, en die een veronderstelling maakt over een item in zijn vakgebied.

Ambetant hé, zo iemand die eens iets zegt dat er alweer een item is waarover een communautair verschil blijkt te zijn.

Edit:
Tsja, we weten het wel. Ik grijp alles aan om aan te kunnen tonen dat wij in een twee-land leven; en jij ontkent alles in dat verband.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 december 2011 om 07:33.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden