Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan
Hoe kan ik toch zo dom zijn om te denken dat Ecolo/Groen! geen deel uitmaakt van de meerderheid : dank zij u begrijp ik nu dat die verhalen over "geen meerderheid aan Vlaamse kant" en zo klinkklare leugens zijn.
Voor de Vlaams-nationalisten moeten we ons hoeden, mijnheer ViveLaBelgique : die durven echt de meest waanzinnige argumenten naar voren brengen.
|
Ik ben een voorstander van een federale noodregering met een minderheid langs Franstalige kant. Ik zit dus zeker niet te zagen over de Vlaamse minderheid in de federale regering wat het sociaaleconomische luik van het regeerakkoord betreft.
Ik laat dat maar over aan de hypocriete N-VA cheerleaders. Niet dat ik hen hypocrisie verwijt, ze zijn nu eenmaal politieke meelopers. In de politiek gaat het er soms hypocriet aan toe, hoe krijg je anders iets verkocht aan de bevolking !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.