Los bericht bekijken
Oud 25 december 2011, 16:18   #14
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

14 - Maria en Philo voltrekken de heilige geslachtsdaad ten aanschouwen der Goden.

Philo: "Inmiddels was ook Jozef gaan kreunen en steunen en vreemde geluiden maken, maar dat was van pure ellende omwille van ons plezier en zijn jaloezie. Ik ben toen uit bed gestapt en heb een prop in zijn mond gedaan. Daardoor helemaal uit mijn doen stelde ik Maria voor even te pauzeren en dan weer opnieuw te beginnen. Maria vond het goed en een uur later gingen wij opnieuw te bed. Ook heb ik nog voorgesteld de volgende dag nog eens alles over te doen, maar Maria wilde per se dat het deze nacht zou gebeuren.
En toen wij opnieuw te bed gingen ging het allemaal veel gemakkelijker dan de eerste keer, ook omdat wij geen last meer hadden van Jozef. Eerst kusten en vrijden wij weer met elkander en weer ging ik bij haar binnen en nu rustig en beheerst, ging ik eerst langzaam heen en weder en vervolgens steeds sneller op aanwijzing van Maria.
Maar op dat moment dat wij zo bezig waren, gebeurde er een groot wonder, want naast ons bed verscheen Jahweh, die naast Jozef ging zitten en zijn hand op zijn schouder legde om hem te troosten. Maar ook verscheen daar even later Boeddha, die blijkbaar ook nieuwsgierig was geworden en de heilige daad met eigen ogen wilde aanschouwen. En daarna verscheen er nog iemand en dat was Osiris en vervolgens ook nog Ahura Mazda.
Aldus 4 Goden zijnde, verrezen deze alle vier van de grond en zweefden om ons heen. En terwijl ik de heilige geslachtsdaad verrichtte door heen en weder te gaan, draaiden deze vier Goden om ons heen, sneller en sneller naar de mate dat ook ik sneller heen en weder ging. Maria begon te kreunen en kleine gilletjes te slaken en ook ik kon niet laten zo te doen, totdat ik op het hoogtepunt mijner gevoelens een golf van heet zaad uit mijn penis voelde komen. Daarna was ik vreselijk moe, zakte ineen en viel in een diepe slaap".*

*Dit gebeurde in de nacht van 10 op 11 juli in het jaar 1 van de geboorte en tevens dood van Jezus Christus. Zodat een eenvoudige berekening leert dat Jozef en Maria daarvoor ongeveer zes en een halve maand als verdwaasd hadden rond gezworven in Palestina voor zij tenslotte naar Egypte gingen.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden