Los bericht bekijken
Oud 26 december 2011, 10:23   #48
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Helemaal niet. Het dragen van "foulards" heeft lange tijd mode geweest, vandaar dat onze oma's die nog lang gedragen hebben (enkel zondags of als ze weggingen, niet gewoon tijdens de week als ze naar de beenhouwer gingen).
Brigitte Bardot en Grace van Monaco, Audrey Hepburn waren helemaal geen moslima's, maar mode iconen.

Leuk artikel: hier doen ze net of de moslima's apen gewoon de kelly-wrap na. Vergeet niet dat die dracht binnen (dus ook op het werk) gewoon werd afgezet.

http://www.laccento.com/article/the-...-scarf-63.html

Ik hoef helemaal niet te weten dat mijn collega gelooft dat ze een mankement aan haar hersenen heeft - zoals haar profeet gezegd heeft - of dat ze een voogd nodig heeft om over haar te waken. Net zomin hoef ik dagelijks geconfronteerd te worden met de religieuze of politieke overtuiging van mijn andere collega's.

Het lijkt me dan ook niet aangewezen om dagelijks te gaan werken gewikkeld in een vlaamse vlag , of met een lange witte jas en dito puntmuts. Maar d�*t vinden onze linkiewinkies dan weer normaal, liefst van al zouden zij hebben dat mensen met die dracht niet worden aangeworven....
Kelly head wrap is probably the one most associated with glamor and elegance.
De muslim wrap is ronduit lelijk en alles behalve glamourous and elegant.
Je ziet onmiddellijk het verschil tussen de Kelly en een muslim wrap. Bij de muslim wrap domineert de angst voor het blootleggen van het minste haartje. Daar gaat het werkelijk om een totaalverpakking van het hoofdhaar dat volgens hen aanzet tot geilheid.
Bij de Kelly wrap is het allerminst de bedoeling een link tussen haar, sex en schaamte erover op opzichtige wijze te etaleren. De kelly wrap is louter een mode statement.

Laatst gewijzigd door Elbow : 26 december 2011 om 10:24.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden