Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V
Natuurlijk mag iedereen zelf beslissen wat te geloven. Ik breng je er enkel van op de hoogte dat je waarschijnlijk absoluut geen goede beurt aan het maken bent, want het enige wat jij doet is mijn antwoorden negeren tot in het belachelijke toe, met als motivatie "Nee. Ik wil mijn ongelijk niet toegeven. Daarom telt uw antwoord niet."
|
Je geeft domweg geen antwoord; dan wordt het nogal moeilijk om een antwoord te geven dat telt
En again, laat anderen maar bepalen of ik dan wel jij een goede beurt maakt hier of niet. Dat moet jij niet in hun plaats beslissen. Moet je daar werkelijk je gelijk uit beginnen putten?
Citaat:
Maar goed, nog één poging: Je kan exporteren voor geld en de binnenlandse consumptie brengt ook terug geld bij de overheid. Daarmee kan je mensen die voor de staat werken belonen voor hun arbeid.
|
Bon, je gaat dus produceren voor binnen- en buitenlandse consumptie, en het geld dat je daarmee binnen haalt ga je opnieuw gebruiken om je bevolking te betalen. Fine. De vraag waar je het geld vandaan haalt om die productie uit te voeren, blijft nog steeds onbeantwoord.
Citaat:
Als dat niet volstaat, dan wil ik graag horen welke onzichtbare factor nog meer nodig is om het draaiende te houden.
|
Grondstoffen, energie, machines, licenties, onderhoud... Noem maar op.