Los bericht bekijken
Oud 27 december 2011, 16:01   #155
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Natuurlijk heeft De Wever dat gezegd wat V.O.K.A. betreft.

De Standaard 14 augustus 2010:
Voka is mijn echte baas, als Voka niet tevreden is, ben ik niet tevreden', stelde hij ( De Wever) donderdag doodleuk tijdens het gesprek tussen de Vlamingen en Di Rupo'.

"Volgens een persbericht van Belga op 13 augustus, zei N-VA-voorzitter Bart De Wever tijdens een vergadering van de Vlaamse partijen: “Voka is mijn baas”. Een Vlaamse onderhandelaar reageerde: “Dus wat goed is voor Voka is goed voor De Wever en wat slecht is voor Voka is slecht voor De Wever”.N-VA en Voka onderhouden heel nauwe banden. De Tijd onthulde dat de studiedienst van de N-VA in direct contact staat met de nummer 2 van Voka. En Philippe Muyters, tot 2009 afgevaardigd bestuurder bij Voka, is vandaag minister voor de N-VA in de Vlaamse regering."
En de CD&V onderhoudt nauwe banden met het ACV, het ACW en de CM, de sossen met het ABVV en De Voorzorg en zelfs Ethias, De VKD met het ACLVB en het VBO... En wat dan nog?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden