Discussie: Jacht op holebi's
Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 17:05   #24
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik lees altijd dat het onmenselijk is dat men mensen naar een ver land zou TERUGsturen. Maar dat die mensen eerst uit eigen beweging zich naar een ver land begeven is plots normaal ? Dat is niet erg ?
Zeg mij wat is het verschil ?
Het verschil tussen dwang en vrijwilligheid zegt u niets?!
Indien niet zal ik de volgende maal dat gij van plan zijt te verhuizen, bepalen naar waar! Goed?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Een klein verschilleke Seba is ook dat Joden eigenlijk alleen vragen om hun ding te mogen doen en gerust gelaten te worden.
Aaah, zo zit dat. Integratie en 'Vlaming onder de Vlamingen worden' hoeft plots allemaal niet meer op het ogenblik dat men stilzwijgend in een hoekje kruipt en zich volledig naast de maatschappij plaatst?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden