Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Seba, het Vlaams Blok stuurt niemand terug op basis van hun geloof, ras of wat u ook denkt. degenen die hier ilegaal verblijven worden terug gestuurd. Ook degenen die zich niet willen aanpassen, en het gaat hem hier niet over de taal of over het sjaaltje........ Maar wel degelijk over hun mentaliteit. Wanneer ze geen respect hebben voor onze gebruiken, en hun gebruiken hier willen instaleren, dan moeten ze maar terug.
En Seba, U moet ik het niet uitleggen he. U weet het evengoed als ik, wat het Vlaams Blok bedoelt. Maar het is véééél gemakkelijker voor U om verwarring te zaaien, aangande het terugsturen.
Nu Seba, ER WORDEN REEDS mensen teruggestuurd naar hun landen van herkomst. Zelfs dood! Door deze NIET rasistische regering!
|
kom kom, we gaan hier niet de wereld op z'n kop zetten en de rollen omdraaien hé: het is weldegelijk het Blok dat hier vaag over blijft. Zoals Dies terecht opmerkte: FDW legt meer dan dikwijls genoeg de nadruk op het "Vlamingen onder Vlamingen" , uit mijn ervaring vallen noch het grootste deel van de joden, noch het grootste deel van de Noord-Afrikanen onder dit criterium wegens niet "aangepast". De enige logische, consequente, objectieve conclusie zou dan ook moeten zijn dat FDW eveens voorstander is om die niet-aangepaste joden te repatriëren, zoniet maakt hij zich onverbloemd schuldig aan discriminatie op basis van nationaliteit of godsdienst...