29 december 2011, 23:19
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ohm
Amerika moet eens stoppen om zijn wil op te leggen aan andere. Ik begrijp Iran volkomen door de sancties die ze krijgen van de VS. Wat Iran nu doet is hetzelfde wat de USA doet, maar nu wordt er direct met het vingertje gezwaaid richting Iran. Iran werkt aan kernenergie? Maar we hebben geen idee of die nu voor civiele doeleinden is of voor militaire. In bijna ieder land ter wereld liggen er kernwapens, waarom mag Iran die dan niet hebben? Ik weet het al, Iran moet in de pas lopen zoals de rest van de wereld en al wie dat niet doet (Rusland, NK, Iran) zijn slecht en kunnen potentiële vijanden van Amerika worden.
Dat Iran die straat wilt blokkeren is een goede uppercut tegen Amerika, en dat Amerika wilt reageren met wapens, ze doen maar. Hopelijk gaan de amerikanen daar eens een goede pandoering krijgen zoals in Vietnam, want Iran is geen Irak en daar walsen ze zo maar niet over.
Ik hoop van harte dat dit niet gaat escaleren of de 2012 voorspelling gaat nog een feit zijn ook.
Niet Iran, niet Rusland, niet de terroristen, maar de US of A zijn een bedreiging voor de wereldvrede.
Het wordt hoog tijd dat ze ginder eens dat conservatief boeltje buiten smijten en eens grote kuis gaan houden.
Ik vrees al langer dan vandaag dat ze daar willen binnenvallen.
|
²
|
|
|