Los bericht bekijken
Oud 31 december 2011, 14:33   #1
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard kindjes maken, trouwen, scheiden, kindjes maken, trouwen, scheiden, kindjes maken

Ben ik nu de enige die vindt dat het een beetje aan het doorslaan is?

men trouwt "omdat men het programma helse bruiden zo leuk vindt" (ik ken zo eentje, zes maanden huwelijk, ouders geruineerd, groots feest. (in omgekeerde volgorde) gelukkig geen kinderen.

ik ken ook: per ongeluk kindje gemaakt, nooit getrouwd, uiteen als het kind zes maanden is, co-ouderschap, kind wil broertje of zusje, terug bijeen, terug kindje in de maak, terug uiteen.

nog in mijn kennissenkring: vijf jaar samenwonend, getrouwd met groot duur feest, geen kind, uiteen na vijf maanden.

en dan komt de aap uit de mouw:

zij: twee kindjes, hij twee kindjes, samen nog twee kindjes.... dan week 1 bij mama 1, week twee bij papa 2, kindjes samen gewoon thuis. auto te klein voor zes, over en weer gerij met de feestdagen.

nog leuker: zij twee kindjes, + eentje dat niet van haar is maar wel van vorige ex (!!), hij: vier kindjes.... twee tieners en twee kleintjes. samen 7 dus.

nog in mijn kring: zij: drie kindjes (pubers), hij twee volwassen kinderen uit huwelijk 1, twee jonge kinderen uit huwelijk 2 (halfweesjes, continu thuis).

is dat de toekomst?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 december 2011 om 14:35.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden