Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Wel een erg krakkemikkige redenering. Liberalen die tegen overheidsinmenging zijn mogen geen gebruik maken van overheidsdiensten, maar voorstanders van veel meer overheidsinmenging mogen wel gebruik maken van private diensten.
|
Het ging over de extremist Haley, die tegen overheid tout court is. Wie tegen de overheid is, moet dus beter geen gebruik maken van overheidsdiensten waar alternatieven voor bestaan. Vervoer is daar een voorbeeld van. De NMBS is een overheidsbedrijf voor vervoerstaken. Haley zou dus beter, indien hij rechtlijnig ware geweest, de auto genomen hebben of de velo, of z'n eigen beentjes.

Ik daarentegen ben helemaal NIET tegen alle privédiensten en -bedrijven, en kan dus perfect gebruik maken van private initiatieven. Het probleem met liberaal-extremisten (vaak studentjes die niet met beide voeten in de wereld staan) is dat ze onzin verkopen waar ze zelf de draagwijdte niet goed van inschatten.
Citaat:
Bij mijn weten betaal ik nog altijd hopen geld elke maand om dat ambtenarenlegioen in stand te houden. Ik zou maar stom zijn als ik er geen gebruik van maakte.
|
Uiteraard. Bij de overheid geregistreerde liberalen zouden zelfs extra moeten betalen.