Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2012, 17:56   #43
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Fonne bedoelde met afgestraft wel iets anders dan een straf wegen criminele feiten.
De conclusie blijft overeinde dat de vakbond geld verdient aan werkloosheid en dat is een vijr objectief besluit.
Een organisatie die geld verdient aan werkloosheid heeft er belang bij dat die werkloosheid in stand blijft, en dat is het probleem dat we proberen aan te kaarten.
Dat u die stelling niet "politiek correct" vindt doet niet terzake.
Kwade wil heeft er niets mee te maken.
Ik vind die werkingskosten ook vrij hoog rekening houdende met de sterk geinformatiseerde tijdperk waarin we leven.
Werkloosheidsvergoedingen zouden gewoon moeten uitgekeerd worden door de staat zelf. punt aan de lijn.
Ziekenfondsen zouden ook niet gelieerd moeten zijn aan een of andere stroming. Ik begrijp niet waarom ik nog lidgeld moet betalen bijvoorbeeld. En ik begrijp evenmin waarom ze reizen voor kinderen organiseren en dergelijke, dat behoort niet tot hun takenpakket. De verschillen tussen de ziekenfondsen zijn eveneens niet ligitiem (voor mij) iedereen heeft recht op dezelfde dienstverlening, toch via de ziekenfondsen. Als iemand een extra verzekering afsluit, voor zover dat nodig is, dan kan hij op die manier extra's bekomen. bvb hospitalisatieverzekering.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 1 januari 2012 om 18:00.
stuyckp is offline