Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2012, 10:21   #2
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Kijk ik ben nogmaals voorstander van economische evenwichten
De laatste daling van 1 -> o.8 en dan naar 0.5 promille HOEVEEL MINDER ONDER INVLOED is er gepenaliseerd ?? EN waar is die daling in ongevallen door de invoer van die regel onder invloed

Ik heb zo de indruk dat we in belgie gaan eindigen met 0.2 promille, en 30km/u, zodatje ALTIJD OVERAL PERMANEN T in overtreding zult zijn...
En hoeveel whiet mag je blowen om onder invloed te rijden ?
en hoeveel siroop mag je drinken om onder invloed te rijden ?

aan dergelijke limiet kun je netzogoed zeggen, 0 promille en je mag niet drinken. EN je kunt netzogoed zeggen 0km/u je mag niet meer rijden in auto
Wat ben je met een promille grens die één keer in 10 jaar gecontroleerd wordt, en wanneer je controle krijgt waarvan je 99% kans hebt dat je op voorhand weet dat wordt niets ?

Daarom ben ik voorstander van gewoon alcohol DUBBEL te belasten. Voila door de dubbele belasting zal de consumptie dalen, en door die daling zal iedereen minder drinken, minder kanker krijgen, langer leven, gezonder leven, minder drinken en voila het leven een knik in de ongevallenstatistieken

VOor de rest vind ik 0.2promille zever, want hoeveel glazen mag je drinken om 0.2promille te hebben in een restaurant. Je kunt met moeite nog een apperitief drinken en dan gedaan.. Dus laat de mensen maar drinken zoveel als ze willen, de belastingen betalen ze dan toch zoveel als ze willen, en het economisch evenwicht lost alle problemen vanzelf op

Laatst gewijzigd door brother paul : 3 januari 2012 om 10:22.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden