Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo
Ik hoef enkel maar te kijken naar de posts van uw Kameraad Straddle en ik zie steeds het woordje "zionist" opduiken.
|
Ochottekes toch. Kijk, als je niet kan of wil lezen wat er staat, lees het dan niet, maakt mij niets uit. Maar doe er dan ook geen onnozele uitspraken over zonder te weten waarover het gaat. Stigmatiseren en associeren als laatste verweermiddel... U toont enkel maar meer aan bij wie de onwetendheid, haat en bekrompenheid eigenlijk zit (en dat geldt blijkbaar niet alleen voor zionisme bij u).
Als jij denkt dat zionisme een te verzwijgen of verwaarloosbare rol speelt in wereldpolitiek en zeg maar financiele, maatschappelijke, sociale en economische zaken, dan is dat uw goed recht maar verwacht niet dat we u serieus kunnen nemen. Onwetend EN arrogant zijn is een combinatie die vrij lachwekkend is. Stigmatiseren en met name calling afkomen maakt het allemaal nog lachwekkender. Vrij on-amerikaans overigens die laatste 2 trekjes, maar dat zal je niet eens beseffen, in Tulsa Oklahoma, de ''Bible Belt''. Wat kom je eigenlijk doen op een politiek forum?
.
.