Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
En wat zou je dan willen , in sprookjes geloven niet werken niet bijdragen en toch op pensieon kunnen . er zijn nu veel te veel profiteurs met een hoog pensioen die geen economische opbouw hebben gerealiseerd .Mensen die hun hele leven een of niet hebben gewerkt of een job hebben gedaan die niets heeft bijgedragen aan de samenleving . we zijn een generatie die denken dat we heel hard werken en in feite createurs van gebakken lucht
|
Heb je je al eens afgevraagd, waarom de nitwits in sport, entertainment en zelfs cultuur, zoveel geld verdienen.
Banken zonder geld sponsoren er met jou geld op los en trekken het dan nog eens af van de belastingen.
Voetbal en wielrennen hetzelfde. De inkomsten zijn voor de ploegen, de uitgaven voor de staat en de gemeenten.
Alle zogenoemde bekende Vlamingen of bij uitbreiding globaal bekenden, worden gebruikt en duur betaald om er een merk van eender welk product op te plakken.
Schijnbaar merkt niemand dat de kostprijs voor deze reclame, volledig in de prijs van het product word geduwd en dus volledig gedragen word door de belastingbetalende consument.
Als je ziet dat een bondscoach 500.000 € in de schoot geworpen krijgt van de voetbalbond, die een deel van dit geld gaat zoeken bij de kleine provinciale ploegen langs de inkom tickets, moet mij eens iemand vertellen, waarom de staat of de gemeenten nog moeten instaan voor de veiligheid bij zulke evenementen.
De meesten van deze grootverdieners zijn er dan ook nog als de kippen bij, om zogezegd te verkassen naar belasting paradijzen.
En dan maar klagen dat er geen geld is voor pensioenen, terwijl ze voor hun kinderen een weekgeld aan voedsel betalen, enkel om ze een paar uur die nitwits te laten bekijken.
En alle media spelen dat spelletje mee.
Een tegen een boom gereden Natalya is belangrijker nieuws dan een aardbeving met 3.000 doden.
Door al deze belachelijke idolatrie, die gebruikt word door al onze media, om de aandacht af te leiden van datgene dat de gewone burger in zijn portemonnee raakt.
En de massa trapt erin.
Iedereen moet zijn idool hebben.
Zelfs in de politiek. Hoe meer ik met mijn tronie in de media verschijn, hoe bekender ik word.
Of ik nu onzin uitkraam of niet is onbelangrijk. Inhoud is onbelangrijk, als men mij maar ziet.