Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Ik vind daar wel geen bron van. Na opzoelingen kom ik op directe en indirecte financiering uit op 100miljoen dat uit de staatskas word gestolen.
Het is ook geen geheim dat de financiering verloopt via VZW's die ,net als de vakbomdsfinanciering, NIET door de fiscus mogen worden gecontroleert. Dat zet natuurlijk de deuren wagewijd open voor financieing door het grootkapitaal met zwart geld waar zij dank zij de wetgever regeltjes ruim over beschikken als je de pers mag geloven.
|
http://rolandduchatelet.be/nl/politi...-als-een-ander
Je kan eens aan Vivant vragen hoe ze aan de berekening komen. Ik heb deze 300 miljoen niet door andere politiekers horen contesteren dus het zal wel een goede raming zijn. Het is effectief een uitpluiswerk om te weten hoeveel er juist van het overheidsgeld naar de inkomens gaan van de politiekers maar uiteindelijk zijn de gegeven publiek en kan de berekening worden gemaakt.
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
|